Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Utrudnienia w ruchu pociągów na odcinku Zebrzydowice – Bohumin w dniu 02.07.2025 roku

Aktualizacja: 2025-07-02, 20:25 (2)
Opublikowano: 2025-07-02, 20:24

Dnia 02.07.2025  w związku usterką sieci trakcyjnej w stacji Zebrzydowice wstrzymany został ruch pociągów na odcinku Zebrzydowice – Bohumin, nastąpi zmiana organizacji ruchu pociągów:

  • IC 43008/9 (115) „CRACOVIA” relacji Praha Hlavni Nadrazi – Przemyśl Główny został odwołany na odcinku Zebrzydowice – Kraków Główny, na odwołanym odcinku została zorganizowana zastępcza komunikacja autobusowa .Na odcinku Czechowice-Dziedzice - Oświęcim uzgodniono honorowanie biletów  w pociągu PR nr 43534 relacji Czechowice-Dziedzice.  Na odcinku Oświęcim - Kraków Główny uzgodniono honorowanie biletów w pociągu KML nr 30782 relacji Oświecim – Kraków Główny. W stacji Kraków Główny zostanie podstawiony skład zastępczy. 
  • IC nr 41004/5 (130) „BATORY” relacji Budapest-Keleti - Warszawa Wschodnia skierowany został droga okrężna przez Chałupki, Rybnik, Chybie.
  • IC nr 43006/7 (102) „DANIUBIUS” relacji Wien Hbf – Kraków Główny skierowany został droga okrężna przez Chałupki, Rybnik, Chybie.
  • IC nr 48070/1 (405) „PIRAT” relacji Bohumin – Kołobrzeg skierowany został drogą okrężna  przez Chałupki, Racibórz

              Na odcinku Zebrzydowice – Czechowice Dziedzice – Gliwice została zamówiona zastępcza komunikacja autobusowa

              Na odcinku Czechowice-Dziedzice – Kraków Główny uzgodniono honorowanie biletów w pociągu PR nr 43204

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności