Utrudnienia w ruchu pociągów na stacji Warszawa Centralna w dniu 07.12.2024 roku
AKTUALIZACJA:
W dniu 07.12.2024 roku o godzinie 20:36 usterka została usunięta. Przywracana jest rozkładowa organizacja ruchu pociągów.
W dniu 07.12.2024 roku z powodu awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Warszawa Centralna, poniższe pociągi zostana skierowane przez stację Warszawa Śródmieście z pominięciem postoju handlowego na stacji Warszawa Centralna:
- IC nr 11102/3 „MICKIEWICZ” relacji Warszawa Zachodnia – Terespol
- IC nr 9106/7 „LEŚMIAN” relacji Łódź Fabryczna – Warszawa Wschodnia
- EIP nr 3108/9 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia
- IC nr 11110/1 „PODLASIE” relacji Terespol – Warszawa Zachodnia
-
IC nr 6124/5 „FREDRO” relacji Wrocław Główny – Białystok
- EIP nr 4504/5 relacji Bielsko-Biała Główna – Gdynia Główna
- IC nr 83100/1 „ZAMOYSKI” relacji Kołobrzeg – Rzeszów Główny
- IC nr 81102/3 „PODLASIAK” relacji Szczecin Główny – Suwałki
- EIC nr (47) 71006/7 „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Berlin Hbf – Warszawa Wschodnia
- IC nr 12102/3 „BYSTRZYCA” relacji Warszawa Zachodnia – Lublin Główny
- EIP nr 3550/1 relacji Kraków Główny – Gdynia Główna
- EIP nr 5404/5 relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna
- EIC nr 3150/1 ,,TATRY" relacji Zakopane - Warszawa Wschodnia
- IC nr 1512/3 ,,WYBRZEŻE" relacji Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC nr 19130/1 ,,ZOSIA" relacji Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- IC nr 71101/0 ,,STRZELECKI" relacji Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- IC nr 27100/1 ,,LUBUSZANIN" relacji Lublin Główny - Zielona Góra Główna
- IC nr 13106/7 ,,SAN" relacji Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny
- EIP nr 3106/7 relacji Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
- IC nr 1530/1 ,,BRDA" relacji Warszawa Zachodnia - Bydgoszcz Główna
- IC nr 5126/7 ,,MONIUSZKO" relacji Bydgoszcz Główna - Warszawa Wschodnia
- EIP nr 5308/9 relacji Gdynia Główna - Rzeszów Główny
Wprowadzono od godziny 16:00 do godziny 23:59 wzajemne honorowanie biletów IC i KM na całym obszarze działalności Kolei Mazowieckich
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.