Informujemy, że w dniu 24.04.2025 roku z powodu utrudnień występujących na terenie kolei DB, pociągi wjeżdżające na teren Polski mogą doznawać opóźnień od 60 do 120 minut.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do