Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wydłużona przerwa technologiczna w samoobsługowych kanałach sprzedaży PKP IC w dniu 20 sierpnia 2025 roku

Aktualizacja: 2025-08-19, 12:52 (2)
Opublikowano: 2025-08-19, 12:50

Z uwagi na konieczność przeprowadzenia prac serwisowych w nocy 19/20 sierpnia 2025 r. przerwa technologiczna w serwisie eIC oraz aplikacji mobilnej PKP IC zostanie wydłużona do godziny 02:00.

W związku z powyższym ww. kanały sprzedaży będą niedostępne od godziny 23:45 w dniu 19 sierpnia do godziny 02:00 w dniu 20 sierpnia 2025 r.

Pozostałe kanały sprzedaży (kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom) będą dostępne. Ponadto Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez naliczania opłaty pokładowej w dn. 20 sierpnia 2025 r. od godz. 00:00 do godz. 08:00.

Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.

Przepraszamy za utrudnienia.