Wydłużona przerwa technologiczna w samoobsługowych kanałach sprzedaży PKP IC w dniu 20 sierpnia 2025 roku
Z uwagi na konieczność przeprowadzenia prac serwisowych w nocy 19/20 sierpnia 2025 r. przerwa technologiczna w serwisie eIC oraz aplikacji mobilnej PKP IC zostanie wydłużona do godziny 02:00.
W związku z powyższym ww. kanały sprzedaży będą niedostępne od godziny 23:45 w dniu 19 sierpnia do godziny 02:00 w dniu 20 sierpnia 2025 r.
Pozostałe kanały sprzedaży (kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom) będą dostępne. Ponadto Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez naliczania opłaty pokładowej w dn. 20 sierpnia 2025 r. od godz. 00:00 do godz. 08:00.
Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.
Przepraszamy za utrudnienia.