Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Zastępcza komunikacja autobusowa za pociąg IC nr 36106/7 i IC nr 63106/7,,SZCZELINIEC” na odcinku Kłodzko Miasto – Jelenia Góra - Katowice w dniu 30.04.2025 roku

Aktualizacja: 2025-04-30, 20:06 (10)
Opublikowano: 2025-04-30, 06:10

W dniu 30.04.2025 roku z przyczyn technicznych za pociągi:

  •  IC nr 36106/7 ,,SZCZELINIEC” relacji Kraków Główny - Jelenia Góra na odcinku Kraków Główny – Kędzierzyn-Koźle w zestawieniu jeden wagon klasy 1 oraz trzy wagony klasy drugiej. Na odcinku Kłodzko Miasto – Jelenia Góra zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie w pociągu: IC nr 56100/1 ,,POMORZANIN” relacji Gdynia Główna – Jelenia Góra na odcinku Wałbrzych Główny – Jelenia Góra
  •  IC nr 63106/7 ,,SZCZELINIEC” relacji  Jelenia Góra - Kraków Główny został odwołany na odcinku Jelenia Góra – Katowice. Na odwołanym odcinku zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie w pociągach: IC nr 65100/1 ,,POMORZANIN” relacji Jelenia Góra – Gdynia Główna na odcinku Jelenia Góra – Wrocław Główny oraz IC nr 57 (73002/3) ,,WAWEL” relacji Berlin Hbf – Przemyśl Główny na odcinku Wrocław Główny – Kraków Główny bez wyznaczania dodatkowych postojów, PR 64628 relacji Brzeg - Kędzierzyn-Koźle na odcinku Nysa - Kędzierzyn-Koźle, IC nr (55) 73004 "ODRA" relacji Berlin Hbf - Kraków Główny na odcinku Kędzierzyn-Koźle - Kraków Główny z wyznaczonymi dodatkowymi postojami handlowymi na stacji Mysłowice, Jaworzno Szczakowa, Trzebinia, Krzeszowice.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.