Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi EIP w dniu 06.01.2025 roku

Aktualizacja: 2025-01-06, 16:44 (4)
Opublikowano: 2025-01-05, 23:41

 W dniu 06.01.2025 roku niżej wymienione pociągi EIP zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:

  • EIP nr 1502/3 relacji Warszawa Zachodnia  – Gdynia Główna w zestawieniu: jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
  • EIP nr 5306/7 relacji Gdynia Główna  – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
  • EIP nr 3102/3 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu:  jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
  • EIP nr 1306/7 relacji Warszawa Wschodnia  – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
  • EIP nr 3106/7 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
  • EIP nr 1312/3 relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.

  W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.