W dniu 31.07.2024 r. niżej wymienione pociągi EIP zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- EIP nr 1400/1 relacji Warszawa Wschodnia – Bielsko-Biała Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 4504/5 relacji Bielsko-Biała Główna – Gdynia Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 5100/1 relacji Gdynia Główna – Warszawa Centralna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 1300/1 relacji Warszawa Wschodnia - Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 3110/1 relacji Kraków Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 1308/9 relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach
- EIP nr 3104/5 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM MOGĄ BYĆ PAŃSTWU PRZYDZIELONE INNE MIEJSCA NIŻ WSKAZANE NA BILECIE, PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z INFORMACJĄ ZAMIESZCZONĄ NA DRZWIACH WEWNĄTRZ WAGONU.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do