W dniu 03.04.2025 r. niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 6129/8 „MICKIEWICZ” relacji Wrocław Główny - Białystok w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszającymi się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu restauracyjnego.
- IC nr 1620/1 ,,ASNYK" relacji Warszawa Wschodnia- Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 6130/1 ,,FREDRO" relacji Wrocław Główny- Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 1630/1 ,,FREDRO " relacji Warszawa Wschodnia- Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2, oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 6120/1 ,, ASNYK " relacji Wrocław Główny- Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2, oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1634/5 ,, OLEŃKA " relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2, oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do