Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 07.01.2025 roku
W dniu 07.01.2025 roku niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 5222/3 „REJEWSKI” relacji Bydgoszcz Główna - Lublin Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 2520/1 „KOPERNIK” relacji Lublin Główny - Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 2524/5 „KOCHANOWSKI” relacji Lublin Główny - Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1320/1 „KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3526/7 „SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- TLK 36102/3 „SUDETY” w zestawieniu trzy wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku oraz wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1024/5 „NIEMCEWICZ” relacji Warszawa Zachodnia – Terespol w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.