W dniu 10.02.2025 roku niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 7324/5 „WYBICKI” relacji Poznań Główny – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3528/9 „KOLBERG” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 5320/1 „WARMIA” relacji Olsztyn Główny – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego
- IC nr 3122/3 „KINGA” relacji Kraków Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 62102/3 „ŁEMPICKA” relacji Wrocław Główny – Lublin Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym dwa wagony przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 26102/3 „ŁEMPICKA” relacji Lublin Główny - Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym dwa wagony przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 1322/3 „KINGA” relacji Warszawa Wschodnia - Kraków Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do