W dniu 11.07.2025 r. niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 1001/0 „NAREW” relacji Łódź Fabryczna- Białystok w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 1626/7 „LEŚMIAN” relacji Białystok - Wrocław Główny na odcinku Białystok Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 6120/1 „ASNYK” relacji Wrocław Główny- Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 1624/5 „KRASIŃSKI” relacji Białystok – Wrocław na odcinku Białystok - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1320/1 „KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia - Kraków Główny w zestawieniu:jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3526/7 „SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny- Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu:jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do