Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 11.10.2024 roku
W dniu 11.10.2024 r. niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 11116 „NIEMCEWICZ” relacji Terespol - Warszawa Zachodnia w zestawieniu: dwa wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 11101/0 „PODLASIE” relacji Warszawa Zachodnia - Terespol w zestawieniu: dwa wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 11110/1„PODLASIE” relacji Terespol - Warszawa Zachodnia w zestawieniu: dwa wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 1530/1„BRDA” relacji Warszawa Zachodnia - Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 1526/7 „MONIUSZKO” relacji Warszawa Wschodnia – Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 5126/7 „MONIUSZKO” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 11106/7 ,,NIEMCEWICZ" relacji Warszawa Zachodnia- Terespol w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
- Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności