Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 11.10.2025 roku
W dniu 11.10.2025 roku niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 3400/1 „ŻYLICA” relacji Kraków Główny – Bielsko-Biała Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 4306/7 „BŁATNIA” relacji Bielsko-Biała Główna – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 3402/3 „DĘBOWIEC” relacji Kraków Główny – Bielsko-Biała Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 4304/5 „BALTAZAR” relacji Bielsko-Biała Główna – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 3404/5 „BALTAZAR” relacji Kraków Główny – Bielsko-Biała Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 4302/3 „DĘBOWIEC” relacji Bielsko-Biała Główna – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 3406/7 „BŁATNIA” relacji Kraków Główny – Bielsko-Biała Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
- IC nr 4300/1 „ŻYLICA” relacji Bielsko-Biała Główna - Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz trzy wagony klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.