Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 14.02.2025 r
W dniu 14.02.2025 roku niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 3122/3 „KINGA” relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 23104/5 „SZTYGAR” relacji Lublin Główny – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz trzy wagony klasy 2.W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.
- IC nr 6134/5 „OLEŃKA” relacji Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1630/1 „FREDRO” relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 6120/1 „ASNYK” relacji Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 32101/3 „MORCINEK” relacji Kraków Główny - Lublin Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz trzy wagony klasy 2.W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.
- IC nr 23100/1 „JAGIEŁŁO” relacji Lublin Główny - Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz trzy wagony klasy 2.W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.