Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC/TLK w dniu 15.01.2025 roku
W dniu 15.01.2025 roku niżej wymienione pociągi IC/TLK zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 2520/1 „KOPERNIK" relacji Lublin Główny – Bydgoszcz Główna w zestawieniu: jeden wagon klasy 1/2 oraz cztery wagonony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku oraz brak wagonu gastronomicznego.
- TLK nr 35104/5 "MAŁOPOLSKA" relacji Zakopane - Gdynia Główna na odcinku Zakopane - Kraków Główny w zestawieniu: trzy wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku oraz brak wagonu gastronomicznego. Od stacji Kraków Główny pociąg zestawiony zgodnie z rozkładem jazdy.
- IC nr 3524/5 "ŻEROMSKI" relacji Kraków Główny - Olsztyn Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz cztery wagonony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku oraz brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 5424/5 "SKARBEK" relacji Olsztyn Główny - Racibórz na odcinku Olsztyn Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz cztery wagonony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku oraz brak wagonu gastronomicznego. Od stacji Warszawa Wschodnia pociąg zestawiony składem zespolonym ED161 (Dart).
- IC nr 1630/1 „FREDRO” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego
- IC nr 6121/0 „ASNYK” relacji Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.