W dniu 15.09.2025 roku niżej wymienione pociągi zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 1320/1 ,,KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 3526/7 ,,SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny w zestawieniu: w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 5122/3 ,,MAZURY” relacji Olsztyn Główny – Łódź Fabryczna w zestawieniu: w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 1020/1 ,,PODLASIE" relacji Warszawa Wschodnia - Terespol w zestawieniu dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1120/1 ,,PODLASIE" relacji Terespol - Warszawa Wschodnia w zestawieniu dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1630/1 ,,FREDRO" relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do