Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 18.04.2025 roku
W dniu 18.04.2025 r. niżej wymienione pociągi IC będą kursowały zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 6129/8 „MICKIEWICZ” relacji Wrocław Główny – Białystok w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3552/3 „KINGA” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1020/1 „PODLASIE” relacji Warszawa Wschodnia – Terespol w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1120/1 „PODLASIE” relacji Terespol – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1102/3 „ESPARANTO” relacji Białystok – Łódź Fabryczna na odcinku Białystok – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.