Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC w dniu 18.04.2025 roku

Aktualizacja: 2025-04-18, 09:51 (3)
Opublikowano: 2025-04-17, 20:18

W dniu 18.04.2025 r. niżej wymienione pociągi IC będą kursowały zastępczymi składami wagonowymi:

  • IC nr 6129/8 „MICKIEWICZ” relacji Wrocław Główny – Białystok w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 3552/3 „KINGA” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 1020/1 „PODLASIE” relacji Warszawa Wschodnia – Terespol w zestawieniu: jeden wagon klasy 1,  jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć  wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 1120/1 „PODLASIE” relacji Terespol – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1,  jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć  wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 1102/3 „ESPARANTO” relacji Białystok  – Łódź Fabryczna na odcinku Białystok – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1,  jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć  wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego

W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.