W dniu 23.12.2024 roku niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 1124/5 „NIEMCEWICZ” relacji Terespol – Warszawa Zachodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 2621 ,,ŁYSICA" relacji Kielce Główne - Wrocław Główny w zestawieniu : dwa wagony klasy 1 wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 1320/1 ,,KARŁOWICZ" relacji Warszawa Wschodnia - Kraków Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3526/7 ,,SIENKIEWICZ " relacji Kraków Główny - Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 6128/9 ,,MICKIEWICZ” relacji Wrocław Główny – Białystok w zestawieniu : dwa wagony klasy 1 wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 1102/3 ,,ESPERANTO” relacji Białystok – Łódź Fabryczna w zestawieniu : dwa wagony klasy 1 wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do