Dnia 25.06.2025 roku za niżej wymienione pociągi IC będą kursowały zastępcze składy wagonowe:
- IC nr 6134/5 ,,OLEŃKA" relacji Wrocław Główny- Warszawa Wschodnia w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1320/1 ,, KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3526/7 ,, SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3722/3 „PUŁASKI” relacji Kraków Główny – Poznań Główny w zestawieniu: cztery wagony klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonów klasy 1 oraz wagonu gastronomicznego.
- IC nr 7220/1 „KOZIOŁEK” relacji Poznań Główny – Lublin Główny w zestawieniu: cztery wagony klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonów klasy 1 oraz wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1634/5 „OLEŃKA” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do