Dnia 29-05-2025 roku za niżej wymienione pociągi IC będą kursowały zastępcze składy wagonowe:
- IC nr 1320/1 „KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia - Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 , wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku
- IC nr 3526/7 „SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 , wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku
- IC nr 5122/3 „MAZURY” relacji Olsztyn Główny - Łódź Fabryczna na odcinku Olsztyn Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 , wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku
- IC nr 1620/1 „ASNYK” relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 6130/1 „FREDRO” relacji Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1630/1 „FREDRO” relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 6121/0 „ASNYK” relacji Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy 1/2 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do