Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociągi IC/TLK w dniu 06.12.2024 roku
W dniu 06.12.2024 roku niżej wymienione pociągi IC/TLK zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- TLK nr 60103 „ROZEWIE” relacji Wrocław Główny – Kłodzko Miasto w zestawieniu: dwa wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu klasy 1 oraz wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 66106 „HEWELIUSZ” relacji Kłodzko Miasto – Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony 2. W składzie pociągu brak wagonu klasy 1 oraz wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 60107 „HEWELIUSZ” relacji Wrocław Główny – Kłodzko Miasto w zestawieniu: dwa wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu klasy 1 oraz wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- TLK nr 66102 „ROZEWIE” relacji Kłodzko Miasto – Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu klasy 1 oraz wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 37100/1 „PUŁASKI” relacji Kraków Główny – Poznań Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz trzy wagony klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 73100/1 „PUŁASKI” relacji Poznań Główny – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz trzy wagony klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
- IC nr 1322/3 „KINGA” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3534/5 „KAZIMIERZ” relacji Kraków Główny – Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.