W dniu 04.08.2025 r. niżej wymienione pociągi IC zostaną uruchomione zastępczymi składami wagonowymi:
- IC nr 5108/9 „BRDA” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Centralna zostanie uruchomiony zastępczym składem wagonowym w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1320/1 ,,KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 3526/7 ,,SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny na odcinku Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 1630/1 ,,FREDRO" relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku. W składzie pociągu brak wagonu gastronomicznego.
- IC nr 62104/5 ,,STRYJEŃSKA" relacji Wrocław Główny - Lublin Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1 oraz pięć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- IC nr 1508/9 ,,BRDA" relacji Warszawa Wschodnia - Bydgoszcz Główna w zestawieniu: dwa wagony klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być przydzielone Państwu inne miejsca niż wskazane na bilecie. Prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do