Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zastępcze składy wagonowe za wybrane pociąg IC w dniu 17.05.2025 roku

Aktualizacja: 2025-05-17, 09:31 (4)
Opublikowano: 2025-05-17, 07:18

W dniu 17.05.2025 r. za niżej wymienione pociągi IC będą kursowały zastępczymi składami wagonowymi:

  • IC nr 3560/1 "WITKACY” relacji Zakopane – Gdynia Główna na odcinku Zakopane – Kraków Główny  w zestawieniu: dwa wagony klasy 2. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku oraz brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 3528/9 "KOLBERG’’ relacji  Kraków Główny – Olsztyn Główny w zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz pięć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku, brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 5320/1 "WARMIA” relacji Olsztyn Główny – Kraków Głównyw zestawieniu: dwa wagony klasy 1 oraz pięć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku, brak wagonu gastronomicznego.
  • IC nr 1020/1 "PODLASIE” relacji Warszawa Wschodnia – Terespol w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2 w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
  • IC nr 1120/1 "PODLASIE” relacji Terespol – Warszawa Wschodnia jeden wagon klasy 1, jeden wagon klasy ½ wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy 2  w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.

W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.