Zmiana miejsc dla pasażerów podróżujących pociągami Bystrzyca i Mickiewicz
PKP Intercity informuje, że pociągi „Mickiewicz” oraz „Bystrzyca” będą obsługiwane nowymi, komfortowymi pojazdami PesaDART, zamiast pociągami zestawionymi z tradycyjnych wagonów.
W związku z powyższym zmiana będzie dotyczyła poniżej wymienionych pociągów:
- TLK 12103 „Bystrzyca” jadący w relacji Warszawa Zachodnia – Lublin od 29 grudnia będzie kursował jako IC 12102 „Bystrzyca”,
- TLK 21102 „Bystrzyca” jadący w relacji Lublin – Warszawa Zachodnia od 30 grudnia będzie kursował jako IC 21103 „Bystrzyca”,
- TLK 10110 „Mickiewicz” jadący w relacji Białystok – Warszawa Zachodnia od 30 grudnia będzie kursował jako IC 10111 „Mickiewicz”,
- TLK 10101 „Mickiewicz” jadący w relacji Warszawa Zachodnia – Białystok od 30 grudnia będzie kursował jako IC 10100 „Mickiewicz”.
Zmiana ta oznacza, że część podróżnych, którzy kupili bilety przed 22 grudnia, będzie poproszona o zajęcie innego miejsca, niż wskazane na bilecie.
- Podróżnych, którzy nabyli bilet w klasie 2, prosimy o kierowanie się do wagonu nr 4.
- Podróżnych z biletami na klasę 1 zapraszamy do wagonu nr 1.
We wskazanych częściach pociągu dla każdego z pasażerów zostało zarezerwowane miejsce. Drużyna konduktorska znajdująca się w obu wagonach, udzieli podróżnym niezbędnej pomocy w zakresie zajęcia odpowiedniego miejsca.
Godziny odjazdu i przyjazdu pociągów nie ulegają zmianie.
Przepraszamy za utrudnienia i życzymy przyjemnej podróży na pokładzie nowych pociągów PesaDART.
Pociągi PesaDART
Na pokładzie pociągów PesaDART do dyspozycji pasażerów są przedziały pierwszej i drugiej klasy, a także wydzielona przestrzeń barowa. Pociągi zostały wyposażone w ergonomiczne fotele, nowoczesne toalety oraz klimatyzację. Przy każdym fotelu zamontowane jest gniazdko elektryczne. Tradycyjne tablice informacyjne zastąpiły elektroniczne wyświetlacze, na których będą pojawiać się komunikaty o przebiegu trasy. Dostępny jest również nowoczesny system informacji pasażerskiej. Pociągi są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiadają specjalne urządzenia ułatwiające wjazd z każdej strony pociągu. Nowy tabor jest przystosowany do prędkości 160 km/h. Ponadto składy kursują w ramach ekonomicznej kategorii InterCity, gwarantując komfortową podróż w atrakcyjnej cenie.