Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zmiana operatora płatności przelewem w e-IC

Aktualizacja: 2015-02-27, 15:11 (1)
Opublikowano: 2015-01-08, 12:12

15 stycznia 2015 roku nastąpiła zmiana operatora płatności (Przelewy24 zastąpiło PayU) przelewami w internetowym kanale sprzedaży PKP Intercity. Należności za niewykorzystane bilety kupione do 14 stycznia 2015 roku poprzez Przelewy24 zwracane będą w trybie reklamacyjnymotwiera się w nowym oknie. Nie będzie możliwy automatyczny zwrot środków na konto, z którego nastąpiła transakcja. Prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres reklamacje@intercity.pl wraz z podaniem numeru biletu (w formacie eICXXXXXXXX), z którego została dokonana rezygnacja w systemie i nie jest możliwy autozwrot środków oraz numerem rachunku bankowego do zwrotu środków.  Każde zgłoszenie reklamacyjneotwiera się w nowym oknie rozpatrywane jest w ciągu maksymalnie 30 dni. Za utrudnienia przepraszamy.