Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zwrot pieniędzy za Wspólny Bilet

Aktualizacja: 2024-02-15, 13:33 (2)
Opublikowano: 2024-02-15, 13:32

Szanowni Podróżni,

Informujemy, że wystąpił błąd po stronie partnera technologicznego w mechanizmie wyliczania cen w ramach oferty Wspólny Bilet, wobec tego Wspólne Bilety, które były kupione 31 stycznia 2024 r. na przejazd tego samego dnia lub w okresie przedsprzedaży, mają zawyżoną cenę.

Nadpłata za Wspólny Bilet, który był kupiony w Bilkom będzie zwrócona automatycznie na konto bankowe, z którego bilet był opłacony. W przypadku Wspólnego Biletu, który został kupiony w kasie, prosimy o wystąpienie z wnioskiem o zwrot różnicy w cenie, z załączeniem kopii lub zdjęcia biletu oraz podaniem numeru konta bankowego  - informacja o zasadach składania wniosków.  

Aby wniosek mógł być rozpatrzony w pierwszej kolejności prosimy koniecznie podać we wniosku numeru Wspólnego Biletu - znajduje się on tu (pdf, 478.54K)otwiera się w nowym oknie.

Za zaistniałą sytuację przepraszamy