Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

RFI - dostawa i wdrożenie usługi Voicebot oraz Chatbot

Opublikowano: 16.11.2021

Szanowni Państwo,

Zwracamy się z prośbą udzielenie informacji cenowej dotyczącej świadczenia usług przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w pociągach PKP Intercity.

Termin składania informacji upływa w dniu 30 listopada 2021 r. o godzinie 14:00.

(Ewentualne pytania prosimy kierować do dnia 23 listopada 2021 r. do godziny 14:00.)

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: it@intercity.pl

Zapytanie o informację - dostawa i wdrożenie usługi Voicebot oraz Chatbot (pdf, 559.94K)otwiera się w nowym oknie


Prosimy o zapoznanie się z edytowalną wersją formularza odpowiedzi.

Formularz odpowiedzi (ocx, 26.34K)otwiera się w nowym oknie


Szanowni Państwo,

Termin składania informacji cenowych zostaje wydłużony do dnia 7.12.2021 r. do godziny 14:00.


Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy część 1 odpowiedzi na pytania.

W najbliższych dniach prześlemy odpowiedzi na kolejne pytania.

Odpowiedzi - część 1


Szanowni Państwo,

Termin składania informacji cenowych zostaje wydłużony do dnia 9.12.2021 r. do godziny 14:00.


Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy część 2 odpowiedzi na pytania.

Odpowiedzi - część 2