Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

RFI - usługa utrzymania i usługa rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje

Opublikowano: 19.06.2023
Aktualizacja: 27.07.2023

Szanowni Państwo,

Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje.

Termin składania informacji upływa w dniu 07 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.

Ewentualne pytania prosimy kierować do dnia 28 czerwca 2023 r. do godziny 14:00.

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl


Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.

Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 10 lipca 2023 r. o godzinie 15:00.

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl


Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.

Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 01 sierpnia 2023 r. o godzinie 15:00.

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl


Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.

Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 08 sierpnia 2023 r. o godzinie 15:00.

Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl