RFI - usługa utrzymania i usługa rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje
Opublikowano: 19.06.2023
Aktualizacja: 27.07.2023
Szanowni Państwo,
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje.
Termin składania informacji upływa w dniu 07 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Ewentualne pytania prosimy kierować do dnia 28 czerwca 2023 r. do godziny 14:00.
Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl
Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.
Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 10 lipca 2023 r. o godzinie 15:00.
Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl
- Zapytanie o informację (pdf, 187.68K)otwiera się w nowym oknie
- Załącznik nr 1 (pdf, 554.46K)otwiera się w nowym oknie
- Załącznik nr 2, 3a i 3b (lsx, 19.56K)otwiera się w nowym oknie
Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.
Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 01 sierpnia 2023 r. o godzinie 15:00.
Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl
Informujemy, o zmianie terminu składania odpowiedzi.
Termin składania informacji cenowej usługi utrzymania i usługi rozwoju aplikacji Workflow Reklamacje upływa w dniu 08 sierpnia 2023 r. o godzinie 15:00.
Odpowiedź prosimy przesłać na adres: malgorzata.bienko@intercity.pl