Warunki przystąpienia do sprzedaży agencyjnej przez serwis e-IC (eGDS)
Zostań naszym Partnerem i sprzedawaj bilety dla swoich Klientów przez serwis e-IC!
Udostępniamy model agencyjnej sprzedaży biletów za pośrednictwem serwisu e-IC dla wszystkich Kontrahentów zainteresowanych podjęciem współpracy.
Dlaczego warto zostać Agentem PKP Intercity?
Jesteśmy największym polskim operatorem kolejowym. Zapewniamy komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwiamy wygodne podróżowanie po Europie. Naszymi pociągami podróżują zarówno Klienci indywidualni, jak i korporacyjni w ramach podróży służbowych. Sprzedając bilety PKP Intercity powiększasz własny portfel usług i zyskasz możliwość kompleksowej obsługi swojego Klienta.
Co oferujemy?
Zapewniamy dostęp do modułu sprzedaży agencyjnej w serwisie e-IC oraz wsparcie techniczne. Nasz opiekun biznesowy również będzie stanowił dla Ciebie wsparcie przez cały okres współpracy.
Warunki handlowe są jednakowe dla wszystkich Partnerów.
Każdy z Agentów nawiązujących z nami współpracę, może sprzedawać usługi PKP Intercity w zakresie określonym w Regulaminie e-IC. Podstawą współpracy jest dwustronna Umowa sprzedaży agencyjnej e-IC.
Kryteria jakie należy spełnić, żeby zostać naszym Agentem:
- zdolność techniczno-organizacyjna do zapewnienia Klientom wsparcia (w pierwszej linii) oraz do obsługi posprzedażowej w zakresie przyjmowania reklamacji, obsługi rozliczeń i zwrotów
- obsługa płatności za bilety: kartą i przelewem on-line
- zapewnienie należytego zabezpieczenia umowy w 1 z 3 form:
- gwarancji bankowej,
- gwarancji ubezpieczeniowej,
- depozytu
- przy czym minimalna wysokość zabezpieczenia to 3 000,00 PLN;
- funkcjonowanie na rynku minimum 6 miesięcy (prowadzenie działalności gospodarczej);
- akceptacja wzoru Umowy o zachowaniu poufności oraz Umowy Agencyjnej e-IC, które nie podlegają zmianom.
Jak zostać Agentem PKP Intercity krok po kroku
Krok 1. - Wypełnij formularz zgłoszeniowy.
I prześlij go wraz z aktualnym odpisem KRS lub wyciągiem z Ceidg na adres: sales@intercity.pl
Krok 2. - Podpisz umowę o zachowaniu poufności.
Dostaniesz ją zwrotnie w formie elektronicznej na adres e-mail, z którego przyszło zgłoszenie.
Krok 3. - Prześlij do nas wypełnione dokumenty.
Forma dokumentów | Elektroniczna | Drukowana/ papierowa |
---|---|---|
Rodzaj podpisu | Kwalifikowany podpis elektroniczny | Podpis własnoręczny |
Adres, na który należy wysłać dokumenty | sales@intercity.pl | PKP Intercity S.A. z dopiskiem na kopercie „UMS e-IC” |
Krok 4. - Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i w ciągu 30 dni prześlemy odpowiedź.
Jeśli weryfikacja przebiegnie pozytywnie, przekażemy Ci Umowę o zachowaniu poufności – po jej podpisaniu będziemy mogli sfinalizować zawarcie Umowy sprzedaży e-IC.