Nie masz przy sobie wystarczającej ilości gotówki? Nie szukaj bankomatu. W kasach, biletomatach i u konduktora możesz zapłacić kartami Visa i Mastercard.

We wszystkich naszych Centrach Obsługi Klienta (COK) oraz w zdecydowanej większości kas własnych PKP Intercity należność za bilet możesz uiścić zarówno gotówką, jak i kartą (systemy VISA i MASTERCARD).

Jeśli nie zdążyłeś kupić biletu w kasie, a nie masz przy sobie wystarczającej sumy gotówki - za bilet u konduktora  możesz zapłacić kartą płatniczą (systemy VISA, MASTERCARD):

Pamiętaj!

W nowej kategorii pociągów Express InterCity Premium, PKP Intercity daje gwarancję miejsca siedzącego. Z tego powodu nie ma możliwości zakupu biletu na pokładzie pociągu, z wyjątkiem biletów wydawanych:

  1. w związku ze zmianą umowy przewozu lub zmianą zakresu uprawnień do ulgi – dotyczy biletów ważnych na przejazd danym pociągiem. Odprawy na zmienionych warunkach dokonuje się tylko w miarę wolnych miejsc,
  2. osobie niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim podróżującej samodzielnie lub wraz z opiekunem/przewodnikiem – z uwagi na obowiązkową uprzednią rezerwację miejsc w pociągu EIP, osoby te zobowiązane są przed wejściem do pociągu zgłosić konduktorowi zamiar przejazdu tym pociągiem. Konduktor dokonuje odprawy – bez pobierania opłaty konduktorskiej – jeżeli miejsca wyznaczone dla osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim są jeszcze wolne. Dotyczy sprzedaży biletu ze wskazaniem miejsca wyznaczonego dla osoby na wózku inwalidzkim.
  3. na przewóz rzeczy lub psa wyłącznie podróżnemu, który okazał bilet na przejazd albo dokument poświadczający uprawnienie do bezpłatnego przejazdu danym pociągiem EIP.

W trosce o komfort podróży prosimy o wcześniejszy zakup biletów na www.intercity.pl, w kasie, biletomacie lub aplikacji mobilnej.

0