Opóźnienie pociągu IC nr 18105/4 ,,RYBAK” w dniu 14.03.2025 roku
dniu 14.03.2025 r. w związku z awarią lokomotywy i opóźnieniem pociągu IC nr 18105/4 ,,RYBAK” relacji Białystok – Szczecin Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów „PKP Intercity” S.A. w poniższym pociągu spółki „POLREGIO” S.A.:
- PR nr 15801 relacji Białystok – Ełk
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.