Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Przerwa w ruchu na odcinku Chrząstowice - Ozimek w dniu 22.03.2025 roku

Aktualizacja: 2025-03-22, 22:55 (6)
Opublikowano: 2025-03-22, 19:41

W dniu 22.03.2025 roku z powodu potrącenia osoby postronnej poza przejściami i przejazdami ze skutkiem śmiertelnym przez pociąg IC nr 62104/5 ,,STRYJEŃSKA” relacji Wrocław Główny – Lublin Główny poniższe pociągi zostały skierowane drogą okrężną przez Strzelce Opolskie bez pomijania stacji handlowych:

  • IC nr 16102/3 ,,KONOPNICKA” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
  • EIP nr 1604/5 relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
  • IC nr 1632/3 ,,ŁUŻYCE” relacji Warszawa Wschodnia – Zgorzelec
  • IC nr 61150/1 ,,ŚNIEŻKA” relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia 
  • IC nr 1634/5 ,,OLEŃKA" relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny

Dla podróżnych z pociągu IC nr 62104/5 ,,STRYJEŃSKA” relacji Wrocław Główny – Lublin Główny na odcinku Ozimek - Opole Główne zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Na odcinku Opole Główne - Lublin Główny zostanie uruchomiony zastępczy skład ED74. Z powodu opóźnienia pociągu podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w poniższych pociągach:

  • PR nr 32314/5 relacji Kraków Główny – Ostrowiec Świętokrzyski na odcinku Kielce Główne – Skarżysko – Kamienna
  • KM nr 29426 relacji Skarżysko-Kamienna – Radom Główny
  • Na odcinku Radom Główny – Lublin Główny zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Pociąg IC nr 26102/3 ,,ŁEMPICKA” relacji Lublin Główny – Wrocław Główny został odwołany na odcinku Opole Główne – Wrocław Główny. Na odwołanym odcinku zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.