Potrzebujesz pomocy w poruszaniu się po dworcu lub w zakresie wsiadania i wysiadania z pociągu? Poniżej zamieszczamy przydatne informacje dla osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej sprawności ruchowej .

Pomoc przy wsiadaniu/wysiadaniu/przesiadkach

Nieodpłatna pomoc przy wsiadaniu do pociągu, wysiadaniu z niego lub przesiadaniu się do pociągu skomunikowanego oferowana jest na stacjach, na których obecny jest personel. 

O potrzebie udzielenia takiej pomocy prosimy poinformować nas na co najmniej 48 godzin przed rozpoczęciem podróży. Można się w tej sprawie kontaktować na kilka sposobów:

Całodobowo: 

  • telefonicznie z Infolinią PKP Intercity pod numerem 19- 757,
  • telefonicznie dla połączeń realizowanych z zagranicznych sieci telekomunikacyjnych pod numerem +48 22 3919757
  • za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego 

oraz w godzinach pracy Centrum Obsługi Klienta.

Więcej szczegółowych informacji na temat organizacji transportu, można znaleźć na tej stronie.

0