Dla niepełnosprawnych
Potrzebujesz pomocy w poruszaniu się po dworcu lub w zakresie wsiadania i wysiadania z pociągu? Poniżej zamieszczamy przydatne informacje dla osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej sprawności ruchowej .
Pomoc przy wsiadaniu/wysiadaniu/przesiadkach
Nieodpłatna pomoc przy wsiadaniu do pociągu, wysiadaniu z niego lub przesiadaniu
się do pociągu skomunikowanego oferowana jest na stacjach, na których obecny
jest personel.
O potrzebie udzielenia takiej pomocy prosimy poinformować nas na co najmniej 48
godzin przed rozpoczęciem podróży. Można się w tej sprawie kontaktować na kilka
sposobów:
Całodobowo:
- telefonicznie z Infolinią PKP Intercity pod numerem 19- 757,
- telefonicznie dla połączeń realizowanych z zagranicznych sieci telekomunikacyjnych pod numerem +48 22 3919757
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego
oraz w godzinach pracy Centrum Obsługi Klienta.
Więcej szczegółowych informacji na temat organizacji transportu, można znaleźć na tej stronie.