Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wyłączenie serwisu e-IC 1.0

PKP Intercity informuje, że w dniu 16.12.2024 roku funkcja sprzedaży biletów w serwisie e-IC została wyłączona.

Klienci indywidualni będą mieli nadal możliwość:

  • dokonania zwrotu wcześniej nabytych biletów,
  • wystawienia do nich faktury,
  • zmiany danych.

Niedostępny będzie zakup nowych biletów, zarówno krajowych, w tym okresowych oraz rezerwacji do nich, jak i międzynarodowych, za wyjątkiem rezerwacji do biletów międzynarodowych: Interrail/Eurail/NRT/EWT/FIP/ OSŻD

Automatyczna wymiana biletu zakupionego w systemie e-IC 1.0 nie będzie możliwa. Wymiany można dokonać  poprzez: kupienie nowego biletu oraz zwrot w systemie e-IC 1.0 posiadanego biletu. Nowy bilet  musi zostać zwrócony w ciągu godziny od kupienia nowego. Zwrot należności za zwrócony w systemie bilet zostanie wykonany z potrąceniem odstępnego, odstępne zostanie zwrócone po złożeniu wniosku o jego zwrot.

Ponadto, wymiany biletu można dokonać w Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity i wybranych kasach Spółki. Listę tych punktów znajdziesz tutaj: Wykaz punktów obsługi posprzedażnej e-IC (pdf, 260.17K)otwiera się w nowym oknie.

Funkcje dostępne dla Agentów e-IC eGDS pozostają a ich opis wskazany jest tutaj: Oferta dostępna w serwisie e-IC - PKP Intercity

Szczegółowe informacje znajdują się także w Regulaminie usługi.